Pages

Monday 4 August 2008

Pain and joy


Since I can remember, I have always have great passion in sports. But one thing i lack of, is the physical build of an athlete. Saya suka mencuba, dan saya sudah mencuba pelbagai jenis sukan. Saya suka menonton siaran-siaran berkenaan sukan; suka meneliti pergerakan atlet dalam sesuatu acara. Let say, i like the arts in sports.
Itu gambar semasa KAGUM 2007, di Ipoh. Itu gambar selepas habis pertandingan. Gambar gembira kami :)
Saya tak main pun sebenarnya...tapi, saya bukan duduk saja; saya jadi tukang sorak. Seronok, pak cik yang bawak bas pun sama2 jadi pasukan sorak IPBA. Kadang-kadang, boleh gugur jantung dengar pak cik bas ni jerit (dan menggerunkan pasukan lawan hahahha).
Saya suka berlatih, saya suka pengalaman bersusah-payah begini. Sebab saya tahu, suatu hari nanti, perkara-perkara sebegini yang akan saya rindukan. Memang betul pun, saya sangat rindu saat-saat kami berlatih. Walaupun ada beberapa perkara yang mengguris hati saya, saya tetap merasakan semuanya sebagai pengalaman berharga dalam hidup saya.
Saya pernah mop lantai gym, sebab kasihan pada pemain sebenar...hehehe tapi tak sempat nak habiskan mop lantai...3 pakcik ni (abg wan, encik faiz, n mr ahmad aka matjack)dah sampai dan amik alih kerja saya hehe (sorry, saya buat lantai basah)
begitulah sebenarnya...saya suka perasaan berpasukan...bila sama-sama rasa susah dan senang. hmmm, rindu duduk rehat ramai-ramai dekat scud lepas main badminton :)

2 komentar:

awesome_patricklee said...
This comment has been removed by the author.
awesome_patricklee said...

oh..it reminds of those days.huhu..u r right..those r the memories tat v ll cherish the most n miss forever...

since coming 2 the UK, i truly miss those times...i find lonely cos nt many play badminton here...the atmosphere n spirit r nt there at all...life goes on anyway...Our love for sports shall nvr b everlasting! do ur best, give ur best n always try ur best!

Post a Comment