Pages

Wednesday 12 November 2008

.angan-angan.

kalau tengok cerita korea, memang seronok berangan:-

kalau hero musti tinggi



musti kaya




musti bergaya


musti ade 'brain'
and good at fighting...HIAP!hait! hiyahhh~~!!
heheh...tapi, semua kene masuk JAWI dulu, baru bley pas eheh...(^o^)>
mmm...physical appearance penting ke?
jujur, saye kate penting.
biar la orang nak kata apa pun, yang menerima akibatnya nanti, saya jugak...
biar la sedap mata memandang, sejuk hati bila berdamping,
lelaki yang saya rasa selamat bersamanya (eh, bukan body-builder ye...x seswai...saye nih pun dah ahli bina badan)
ye, saya tahu, tak ada siapa pun yang sempurna...
yang saya cari bukanlah Adam yang sempurna,
tapi, biarlah kekurangannya itu dapat saya terima,
kerana saya juga punyai kelemahan tersedia
yang saya harap tidak mencacatkan saya pada pandangannya...
hehh, tak salah berangan...tapi, salahnya bila angan-angan jadi igauan siang malam. Nanti duk berangan je...ishk...

4 komentar:

minimainimira said...

betul2..
ni la akibatnya terpengaruh tgk crita korea..
ok2..
jom smbung tgk:)

Athirah Dahman said...

hahhahaha...dah berlalu dah zaman aku dengan cerite hindustan...skrg Korea mari~~
heheh, Mira, ko nk introduce citer ape plak kat aku? My Girl dah khatam

minimainimira said...

hahaha citer ape ek?
aku tgh tgk beautiful days lor..
bnyak oh..
24 episod..
penat mata nangis.

Athirah Dahman said...

tengok cerita hepi2 plak...tngok movie coz drama banyak drama air mata...penat...oh oh kalau tak, tengok variety show; 'We got married'.

Post a Comment