Pages

Tuesday 10 February 2009

my sisters and my brothers...kak long rindu~~!!

Kak Cik dan saya


Kak Wa dan saya


Abqari aka Adik



Afiq dan saya

Orang tua kata, 'air dicincang tak akan putus'...
Orang tua jugak kata, 'carik-carik bulu ayam, akhirnya bercantum jua'

Hakikatnya, kami adik-beradik sedarah.

Hakikatnya lagi, Allah kata umat Islam adalah bersaudara. Maka, saya sepatutnya ada ramai lagi sisters dan brothers.

Hakikatnya lagi, awak dan saya adalah dari satu keturunan...keturunan manusia bernama Adam dan pasangannya Hawa.

Hakikatnya, semua manusia adalah ciptaan Yang Maha Esa. Kalau kulit awak putih, awak juga manusia sepertimana orang yang kulitnya gelap. Yang membezakan kita, cuma taqwa.

(hakikatnya sekarang, Kak Long rindu nak tengok korang berempat *wink*)

2 komentar:

Anonymous said...

Kakcik nampak matured dlm gambar ni... :)

-kngah-

Athirah Dahman said...

heheh...saje je amik gambar tu...supaya org lain tak tahu umur kak cik wakaka

Post a Comment