Pages

Friday 27 March 2009

rindu tapi malu

Tadi saya 'paksa' housemate saya duduk bersembang dengan saya sampai pukul 1 pagi, again.

Sebagaimana saya akan panik dan cuba habiskan semua simpanan makanan sebelum saya keluar bercuti, saya akan cuba curi sebanyak mungkin masa seseorang yang saya tahu akan saya rindui. *sorry, kawan*

**************
Tarikh hari ini 14 April 2009. Yup. Saya dah tulis lama bahagian atas tu. Cik minimainimira belum balik dari Egypt. Dah tak sabar nak dengar cerita dari dia. Dah lama sangat tak berbual dengan dia. Si Ana bilik bawah tu pun dah macam tak keruan... iye la, selama ni, mira asyik duk layan dia hahahaha... sakit perut gelak kalau tengok diorang duduk bersembang. Asyik nak kenakan satu sama lain. heheh.

sabar ye, ana. Nanti Kak Mira tu balik la tu.

1 komentar:

minimainimira said...

hehe aku mmg suka kaco ana pun..
aku di egypt pun rindu segala-galanya psl hang tirah..
waaaaa~

Post a Comment